Apskaitos vedimo metu daugelis naujokų nesupranta kaip tinkamai išrašyti kad ir paprastas sąskaitas faktūras, tačiau reikia pastebėti, kad visas taisykles nurodo valstybinė mokesčių inspekcija. Sąskaitose faktūrose gali būti nurodomi ir kiti duomenys – papildomi. Pavyzdžiui, jūs galite nurodyti ir elektroninį paštą rekvizituose arba jį galite paminėti specialioje eilutėje nurodę papildomą informaciją. Apskaitos taisyklės individualioje veikloje nėra itin griežtos – sąskaitos išrašomos lygiai taip pat kaip jas išrašo ir įmonės, tiek vietoje įmonės pavadinimo rašomas vardas bei pavardė.
Kas liečia papildomą informaciją, tai jūs tiesiog pačiame gale galite pridėti papildomas kelias eilutes. Jas sukurkite ir nurodykite papildomą informaciją, kuri galbūt bus aktuali tiek klientui, tiek ir mokesčių inspekcijai. Ten gali būti nurodomas ir el. paštas. Jis rašomas paprastai – vardenis @ (eta ženklas) pavardenis.lt ir viskas. Papildomoje informacijoje galite nurodyti ir adresus korespondencijai, taip pat galite nurodyti kokiu būdu vyksta atsiskaitymas už paslaugas ar prekes. Jeigu atsiskaitymas vykdomas per mokėjimų sistemas, tai jūs galite nurodyti paskyros pavadinimą, kurį naudojo klientas pinigų pervedimui.
Išrašant sąskaitas, valiutą reikia nurodyti eurais – litais skaičiuoti jau nebereikia. Kiekviena suma gali būti rašoma su euro trumpiniu „EUR“ arba tiesiog naudojamas euro ženklas. Tas pats taikoma, jeigu apmokėjimą gaunate kitos šalies valiuta – nurodote tą valiutą ir perskaičiuojate kiek ta suma gaunasi eurais. Perskaičiavimas vyksta naudojantis Lietuvos banko skelbiamu valiutos kursu. Trumpai tariant, išrašant sąskaitą faktūrą, jūs turite nurodyti tą euro kursą, kuris tą dieną pateikiamas Lietuvos banko interneto svetainėje.
Sąskaitų išrašymo metu turite žinoti, kad pirkėjų ir pardavėjų parašai nėra būtini. Tiesiog išrašote paprastą sąskaitą faktūrą su visais privalomais rekvizitais. Sąskaitos turi būti išrašomos dviem egzemplioriais t.y. jeigu rašoma ranka, o ne el. forma. Siunčiant sąskaitą faktūrą nuotoliniu būdu, jūs tiesiog galite viską daryti rašybos programa t.y. jums nereikia atsispausdinti, surašyti visą informaciją ranka ir nuskenavus nusiųsti – viską galite surašyti kompiuteriu ir paskui išsiunčiate reikiamu formatu, jog gavėjas negalėtų tos sąskaitos paskui redaguoti.