Daugelį reklamos srityje dirbančių kūrybininkų dažnai klausia: kokia viso šio darbo esmė? Kuo vadovaujantis sėkmingai ir veiksmingai atlikti kūrybinį darbą? Ko gero, straipsnį verta nuo to ir pradėti: dauguma reklamos kūrėjų pamiršta, kad jų darbai privalo siųsti žinią žmonėms.
Didžioji dalis pakuočių, logotipų, beveik be išimčių – skrajutės ar vizitinės kortelės – yra abstraktūs arba sunkiai pastebimi, neaiškūs arba sunkiai suprantami, geometriški kūriniai arba – dar blogiau – viskas viename. Dauguma iš jų nesiunčia jokios žinios. Juk dizainas privalo ką nors pasakyti apie gaminį jo vartotojui. Jis turi atspindėti esminę idėją. Akimirksniu turi perteikti kompanijos stilių, požiūrį ir žinią, kokia šios įmonės ir jų pristatomo gaminio esmė, kokia egzistavimo priežastis. Reklamos kūrėjų darbai privalo perteikti asmenybę, juose privalo tekėti gyvas kraujas, akyse žibėti džiaugsmingi ir šelmiški žiburėliai, o veide turi puikuotis plati šypsena. Jie privalo turėti gerai atpažįstamus veidus. Dizainas paaiškina sumanymą. Jeigu nesugebama dizainui suteikti prasmės, tai darbas yra absoliučiai beprasmis ir nevertingas.
Jeigu turite ką pasakyti, jeigu turite gerą sumanymą ir tobulą mintį, jeigu viduje dega noras ką nors parodyti, nuveikti ar kritikuoti tai, kas vyksta, atsistokite ir tarkite žodį. O dar geriau, jei visa tai išreikšite savo kūrybiniu darbu. Svarbu gyventi ir dirbti teisingai, kūrybiškai ir atvirai, kiek tik pavyksta.
Dar trumpai apie vieną labai svarbų darbo reklamos srityje niuansą. Fizikas, mokytojas, gydytojas, valytojas, gaisrininkas ar kitų profesijų atstovai net ir neturėdami humoro jausmo gali puikiai atlikti savo darbą. Tačiau kūrybininkas be humoro jausmo neįstengs nuolat kurti puikių darbų, kurie šiltai ir visiškai žmogiškai perteiktų žinią pasaulio gyventojams. Klausiate: “Ar humoras veiksmingas reklamoje?”. Jeigu humoras yra iš tiesų geras ir tinkamas, jis privalo būti veiksmingas. Apskritai klausimas turėtų būti formuluojamas taip: “Kaipgi kurti be humoro? Ar įmanoma kūryba, neturint humoro jausmo?”. Neabejotina, jog humoras visada, kad ir kokia būtų komunikacijos forma, natūraliai ir be didesnio vargo padeda užkariauti širdis. Visa puikių kūrybininkų veikla turėtų būti persmelkta humoro. Humoras nuginkluoja ir leidžia lengviau priimti mintis ir vaizdinius, kuriuos, pateikus rimtu tonu, būtų sunkiau įsisavinti. Itin naudinga ir veiksminga pasakyti ką nors rimta juokingai. Tuomet žmonės palenkiami ir sudominami.