Turbūt daugeliui vyresniosios kartos atstovų šiais laikais vis dar sunku patikėti, kiek daug pažengė moderniosios technologijos per palyginus tokį nedidelį laiko tarpą. Atrodo, kad prieš keliolika metų mobilieji telefonai ir nešiojami kompiuteriai buvo prabangios naujienos, įperkamos ir reikalingos tik labai užimtiems žmonėms, o dabar jau galime džiaugtis plonyčiais nešiojamais ir planšetiniais kompiuteriais bei išmaniaisiais telefonais, kuriuos nesunkiai gali įpirkti beveik kiekvienas. Nenuostabu, kad taip greitai tobulėjant technologijoms ir jaunimas yra kuo anksčiau pradedamas mokyti naudotis kompiuteriu bei juo kurti įvairius dokumentus ar programas. Būtent kompiuterinis raštingumas ir netgi šioks toks kompiuterio architektūros išmanymas yra akcentuojami kaip būtinybė kiekvienam naujam žmogui, nes tai ne tik leidžia kilus nedidelėms problemoms išvengti tokių paslaugų kaip kompiuterių remontas ar profesionalus programuotojas, bet ir lavina žmogaus vaizduotę, leidžia pačiam lengviau įgyvendinti jam kilusias idėjas ir pritaikyti jas šiuolaikinei rinkai.
Mokyklose dažniausiai įprasta, jog pirma pažintis su kompiuteriu ir jo pagrindinėmis programomis įvyksta penktoje klasėje, tačiau daugelis vaikų kompiuteriu pradeda naudotis žymiai anksčiau ir nesunkiai gali įvykdyti visas mokytojo numatytas užduotis. Informatikos kursas aukštesnėse vidurinės mokyklos klasėse taip pat nėra itin sudėtingesnis: vaikai mokomi kurti trumpus animacinius filmukus naudojantis standartinėmis Windows operacinės sistemos programomis, kurti prezentacijas, apipavidalinti knygas, tačiau klausimas ar visa tai, ko jie išmoksta šių pamokų metu jiems yra naudinga. Dešimtoje klasėje pasirinkusiems programavimą, pusę metų yra dėstomas tas pats sutrumpintas pagrindinių Windows operacinės sistemos programų kursas, o kitą pusę vaikai yra mokomi programuoti pasenusia Paskalio programa. Taigi, ir šiuo atveju, nei didelės naudos, nei loginio mąstymo ugdymo rasti nepavyks. Šiais moderniųjų technologijų laikais vaikai turėtų būti daug anksčiau supažindinami su populiariausiomis programavimo kalbomis ir kompiuterių architektūra, kad ir kompiuterių remontas, ir mobiliųjų aplikacijų kūrimas jiems baigus mokyklą taptų lengvai įkandamomis užduotimis. Tik tokiu atveju jų vaizduotė ir mąstymas taps pritaikyti dabartinei inovacijų rinkai bei tik taip jie sugebės sugalvoti ir įgyvendinti daugybę puikių idėjų.